П`ятниця, 15.12.2017, 14:50
Вітаю Вас Гість | RSS

Іванківська ЗОШ І-ІІІ ступенів №2

Меню сайту
Корисні посилання
Новини Педпреси
Головна » 2017 » Березень » 20 » Сходинки до майстерності
15:00
Сходинки до майстерності

   « Мої учні будуть дізнаватися про нове не від мене;

вони будуть відкривати це нове самостійно.  Моя

основна задача – допомогти їм розкритися.»

М. Песталоцці.

 

   Одним із завдань навчання хімії є формування засобами навчального предмета ключових компетентностей учнів, необхідних для творчої самореалізації особистості.

Проектна методика – кращий приклад формування та розвитку життєвих компетентностей учнів. Саме цей метод стимулює природну допитливість та творчий потенціал. В основі проектної технології лежить розвиток пізнавальної та дослідницької діяльності учнів, уміння орієнтуватися в інформаційному просторі.

На передній план виступає випереджальний розвиток учня як творчої особистості.

У 7-Б класі 20.03. 2017р. було проведено  урок з хімії  вчителем Щербюк С.М. на тему: «Я завжди навколо тебе є… Оксиген. Кисень» (урок узагальнення та систематизації знань з теми «Кисень»).

   Метою даного уроку було:  узагальнити й систематизувати знання учнів за темою; підготувати учнів до написання контрольної роботи; продовжувати формувати навички складати рівняння реакцій, розв’язувати розрахункові задачі; розвивати інтелектуальні здібності учнів, уміння аналізувати, систематизувати, робити висновки, вміння працювати в групі, самостійно розподіляючи обов’язки; виховувати творчий підхід до навчання, колективізм, інтерес до хімії. На уроці учні працювали  над короткотривалим прикладним проектом у 5 групах, де кожен учасник виконував певну роль – лідера, секретаря, посередника, доповідача, а  девізом уроку стали слова Георга Хевіші: «Розум мислителя не почувається щасливим, поки він не зв’яже в одне розрізнені факти, які спостерігає».

Групи учнів отримали різні завдання і працювали на загальний результат, проводивши науково – пошукову та дослідницьку роботу. Всі учні брали активну участь і зробили свій внесок у результат роботи групи. Після виконання завдання учні презентували результати виконаних завдань, прикріплювали свої міні – проекти на дошці  – відбулося активне обговорення аспектів тематичних питань, заповнювалася опорна схема. Учні інших груп по черзі коментували допущені помилки, а вчитель узагальнював відповіді.    

   Результати роботи групи записувалися в таблицю оцінювання, де за учні самостійно виставляли оцінки за урок.

     В кінці уроку діти охарактеризували своє ставлення до проекту, що склалося в результаті його проведення за допомогою карток різних кольорів (червоної, жовтої, синьої).  Більшість карток, які отримала вчителька були червоного кольору, що означає, що проект дуже сподобався, під час роботи не покидав радісний настрій.

        Саме метод проектів сприяє формуванню основних груп ключових компетентностей учнів. Уміти створювати, реалізувати чи брати участь у проектах – це уже життєва компетенція особистості. Робота над проектами стимулює внутрішню пізнавальну мотивацію і сприяє підвищенню інтересу до хімії.

                                                                                                                    

   

Переглядів: 20 | Додав: Beregowa | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Новини Osvita.UA

Copyright MyCorp © 2017
Створити безкоштовний сайт на uCoz